joi, 2 octombrie 2008

Yop, Hop, mai bine Stop!

Lupta dintre producatorii de pe piata iaurturilor este intensa, indiferent de sezon, iar concurentii sunt de calibru: Danone, Tnuva, Delaco, LaDorna, etc. Campanii mari, bugete de media impresionante, produse mai mult sau mai putin de nisa, pozitionari, ..., ce mai, marketing frate!

Dar atentia asta pentru diferentiere duce si la reclame de genul asta:


Ce ar fi de zis? Sa ne uitam doar la efectele speciale? Nu cred. In primul rand nu sunt adeptul spoturilor facute la nivel regional si apoi promovat in fiecare tara in parte (asta asa pare), plus ca modul de a transmite mesajul este cel putin ciudat: tineri care se trezesc cantand, dorm pe ei chiar si cand sunt in baie. Screen-shot-urile cu vasul de WC din baia respectivilor personaje apar aproape la fel de des cu pack-shot-urile cu produsul... Asta da pozitionare!

Ce sa inteleg eu? Ca iaurtul Yop imi da energie cand ma trezesc cu greu dimineata si am chef de cantat in baie? Sincer, cred ca as prefera o cafea, macar cu o ceasca cred ca o sa am mai multa energie decat cu iaurtul asta care pare de desene animate. Mai bine actorii sareau repede jos din pat cu gandul ca vor bea un Yop, asa da energie de dimineata! Sau incantare! ...sau mai bine sa zicem Stop si sa incercam un Prigat...

Niciun comentariu: