miercuri, 8 octombrie 2008

Internet pentru toata lumea! ...adica pentru noi toti?

Scriam de curand de campania ampla de repozitionare de la Romtelecom si de faptul ca vor sa comunice mai mult si legatura dintre companie si sub-brandurile sale. Se incearca mutarea focusului de pe telefonia fixa spre celelalte servicii integrate, urmarindu-se asezarea brandurilor de sub umbrela Romtelecom cat mai bine in mintea consumatorilor. Bineinteles ca aceasta campanie este si un exercitiu de crestere a notorietatii. Vom vedea ce succes va atinge.


Pana atunci sa vorbim despre un sub-brand vizat in aceasta campanie, si anume ClickNet.


Comunicarea ClickNet isi face loc incet-incet pe piata, pare sa fie in forma si sa aduca clientilor o oferta pertinenta versus ofertele concurentilor. Schimbarea despre care vorbeam, are loc la nivel de internet/servicii online, dar si la nivel de mesaj, vizibila si in ultimele 2 reclame, dintre care prima cica a fost interzisa pe TV din cauza..."aluziei":

video

video

E ceva...nou pentru ei, iar mesajul e mai ca lumea. Mi se pare destul haios, iar spoturile sunt destul de 'subtile' !

Insa umbrela de Romtelecom poate avea si un revers: imaginea de operator invechit cu servicii rigide, asa cum era acum cativa ani. Eforturile de marketing si comunicare par a mai rezolva din aceasta problema, dar inca mai e mult de munca zic eu. Totusi campania asta pare ca e mult mai fresh si mai dinamica. Iar mesajul poate sa prinda. Asta de la ClickNet. Dar poate sa prinda la noi toti?

Niciun comentariu: