S-a simtit vacanta si in ceea ce priveste lucrurile importante din publicitate (din ceea ce am vazut eu), exceptii facand demersurile clasice de Sarbatori (promotii, cadouri, produse de sezon, etc). Cercetand ce s-a mai intamplat in perioada asta am descoperit insa ceva destul de interesant: o actiune neconventionala pentru un produs (nu neaparat de sezon :-P) dar care s-a lipit perfect cu perioada Sarbatorilor de iarna care tocmai a a trecut:


De fapt, nu. Actiunea de (guerilla) marketing creeaza notorietate in primul rand, surpriza, dar si pozitioneaza brandul (poate mai mult decat produsul) ca pe un cadou perfect pentru cineva drag. Adica ceva ce iti doresti din toata inima...
Ma uitam cu ceva timp in urma la spoturile pentru Dacia Sandero. Colorate si vioaie. Destul de putine argumente de vanzare (cel putin din punctul meu de vedere), baza mai mult pe pretul mic. Cand oare isi va putea crea un public tinta adevarat construit pe brandul respectiv, daca nu are o pozitionare in genul celei de mai sus de la Mini? Aviz amatorilor...
2 comentarii:
Eu, una, nu imi pot imagina un cadou (de Craciun sau nu) mai frumos decat un Mini... E adevarat ca de multe ori ma gandesc ca e o masina cam prea sensibila pentru drumurile din Romania, dar... nici o poveste de dragoste nu e doar usoara...
orice cadou e frumos si bine primit...ca se intampla in RO e alta discutie :)
Trimiteți un comentariu