luni, 18 ianuarie 2010

Be Stupid

Este indemnul pe care il promoveaza brandul Diesel. Dar nu in sensul ad-literam, ci in modul de a-ti asuma riscuri si de a fi neconventional, de a trece peste linia fina a unei vieti zilnice obisnuite. Foarte interesanta ideea, care te pune pe ganduri si care probabil ca nu ar putea fi sustinuta decat de un brand cool asa cum este Diesel.

Machetele de promovare prezinta cateva idei care iti pot face viata mai...colorata (cum este si imbracamintea de la Diesel, de altfel):

3 comentarii:

ioanADoroftea spunea...

Foarte tare! Au indraznit sa faca ceva mai special, nu campanii care te plictisesc. Bravo lor!

ioanADoroftea spunea...

Foarte tare! Au indraznit sa faca ceva mai special, nu campanii care te plictisesc. Bravo lor!

magikcip spunea...

da, au curaj, creativitate, si valorile unui brand puternic, care genereaza trend-uri