Dar sa vedem ad-urile respective:


E adevarat ca 'sexul' vinde, dar cand e vorba de masina reprezentativa a romanilor de peste ani si ani - Dacia (Logan), parca are un altfel de sens. Masina asta sa nu prezinte nici un avantaj palpabil decat a fi doar 'incapatoare'? Sa fie luata un pic la misto masina noastra cu o promovare deocheata, prea indrazneata?Cert e ca aceasta campanie vrea sa transmita ceva, dar sper sa nu fie inteleasa gresit. E clar ca Loganul nu este o masina prea compatibila versus cele din clasa sa, nici macar prin pret, care ar fi fost "the final frontier"...dar e interesant de urmarit si eficienta in vanzari a campaniei bazate pe "sex"...
Ma gandeam cum ar fi fost comentata in Romania o astfel de initiativa 'pornografica' la un produs romanesc...asta da comunicare! Agentia care sa ocupat de acest proiect este din Brazilia...poate ca acolo sex-appealul este mai ridicat decat in Europa...
PS: click pe poze pentru a mari si a putea citi mesajul campaniei :)



2 comentarii:
e pe bune..sau mai bine spus sunte pe bune astea?
daca da e cea mai penibila tentativa de reclama a ultimilor 10 ani.
cum au facut...s-au inspirat din mail-urile primite la spam?
recv.sofer cat.b,experienta/1998-2009/solicit angajare.Relati la tel.0752137242
Trimiteți un comentariu