marți, 16 septembrie 2008

Lemarco brun si strategia...

Desi campania noua de la Lemarco s-a remarcat mai mult prin critici in mediul bloggerilor si comentatorilor, eu ma hazardam un pic cand vorbeam de strategie in aceasta noua campanie de comunicare la zaharul Lemarco.

De ce? pentru ca desi nu e chiar usor de digerat comunicarea lor din spotul cu Florin Piersic, campania continua cu spotul la zaharul Lemarco Brun unde apare din nou Florin Piersic dar de data asta Florin Piersic Junior:


Adica exista o strategie in conceptul lor, macar prin alaturarea celor doi actori. Acum ce sa zic? Daca unii zic despre Fl. Piersic Sr. ca i-a cam trecut vremea si ca numai atrage nici macar gospodinele de varsta a3a, uite ca la Lemarco zaharul Brun, Florin Piersic Jr. e mai dinamic si mai prezent (desi cam 'dark si scary'). So, strategic vorbind: good point, touch point or no point pentru comunicarea Lemarco?

4 comentarii:

Monoranu spunea...

Si eu am fost unul din cei care i-au criticat pentru comunicarea alaturi de Piersic Sr. si imi sustin punctul de vedere. Piersic Sr. nu vinde. Cat despre Piersic Jr. ... cata lume il recunoaste. Sa fim seriosi, ei se asteapta ca tinerii sa se identifice cu imaginea lui Jr. insa acesta este mult mai absent decat tatal sau chair si in segmentul tanar. E un actor de teatru care a avut cateva aparitii TV. A avut si serialul cu spitalul dar nu s-a bucurat de mare succes. Cat despre teatru ... cati tineri mai merg azi in salile teatrelor? Daca ar fi sa judeci strategic, putea sa pune pe oricine altcineva in locul lui pentru ca prezenta lui Jr nu schimba cu nimic spotul.
Culmea spotul imi place, probabil ar putea castiga si un premiu de creatie dar Effie niciodata. Adica ei promoveaza Lemarco brun pe segmentul tanar? De ce? Pentru ca tinerii sunt mai receptivi la ideea de a manca sanatos? Be reasonable, cei mai multi tineri mananca haotic si nesanatos. Iar pentru gospodine se folosesc de Piersic Sr. care n-ar convinge pe cineva sa ia biltele la loz in plic la colt de strada chiar daca le-ar da pe degeaba. Si revenind la zaharul brun ... eu cred cu tarie ca multi il pun in cafea mai mult ca o fitza si nu neaparat pentru ca e mai sanatos. Cred ca pe pista asta ar fi fost mult mai castigati. Verdictul meu ... strategia e superficiala si as ghici ca e chiar pripita. Vad un pic din capcana "banuielii" aici.

Eu spunea...

"Piersic Sr. nu vinde. Cat despre Piersic Jr. ... cata lume il recunoaste..."

Aleluia...ce cauta piersic in reclame nu stiu...ce cauta piersic inca in activitate iarasi nu stiu..mai bine se lasa. singurul spot in care ar avea o sansa ar fi unul la seminte..si nici in ala nu cred ca s-ar descurca prea bine.

Anonim spunea...

reclama e sinistra...am vazut-o prima oara si m-am speriat dar nici o clipa nu m-am gandit ca ar fi vorba de zahar....cat despre piersic jr ....se pare ca e traditie de familie sau moda in familie pt ca si piersic al batran apare in reclama de la lemarco ....dar nu bun....se pare ca unul are o parte"bruna" si unul "alba"

alina spunea...

primul cuvant care imi vine in minte e libidinos.partea cu tortul pe post de cap incearca sa fie amuzanta...nu stiu,poate daca era altcineva in locul lui Piersic...cat despre Piersic Jr...imi place