marți, 6 mai 2008

Prietenii stiu de ce... :))))

Ieri 5 mai a fost Ziua Barbatului. Agentia de publicitate Leo Burnett si Bergenbier (InBev) au continuat cu succes campania dedicata barbatilor si in acest an, reusind chiar sa adune atat de multe semnaturi incat sa promoveze aceasta zi chiar intr-un proiect legislativ, de face ziua de 5 mai, oficial Ziua Barbatului si sa fie o zi libera pentru noi toti.


Zis si facut. Ieri a fost sarbatorita Ziua Barbatului cu un eveniment special la Bucuresti, concerte, concursuri, baxuri de bere, etc. Foarte frumos pana aici, merita felicitari organizatorii si promotorii acestui concept.


Ce e mai interesant este ca, nu de foarte mult timp, un alt producator de bere (Ursus Breweries) repozitioneaza berea Stejar ca fiind "berea adevarata" care marcheaza "noul teritoriu masculin". Cu alte cuvinte, Stejar merge pe urmele Bergenbier si incearca sa ciupeasca din piata Bergenbier printr-un mesaj asemanator (legat de barbatie si atitudinea masculina), parodiind chiar demersul celor de la InBev :



Acest spot de la berea Stejar a fost precedat de un alt spot care arata concret cum se "marcheaza" teritoriul masculin si care este berea cea mai "adevarata" de pe piata:




Interesanta lupta !!

Cert e ca raspunsul la campania Stejar a venit destul de repede in "spotul" urmator....Prietenii stiu de ce!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

mie mi se pare ca Bergenbier se cam face de caca cu spooful ala cu rotveillerul. arata ca le e frica. chiar daca matasel pretinde ca nu-i facut de ei, eu sunt 100% sigur ca e creatia lor si vor sa arate mai amateur asa. :)