sâmbătă, 10 mai 2008

Bun e vinul...la pachet!

Weekendul trecut am mers la Brasov unde s-au desfasurat Zilele Brasovului. Frumos oras, frumoasa manifestare, si ce e si mai frumos este ca oamenii din partea locului inca tin la traditii si respecta sarbatorile locale!

Mergand spre locul de desfasurare al evenimentului am zarit la vitrina unui magazin o imagine foarte interesanta:



La acesta vitrina sunt prezentate cateva sticle de vin la PET carora nu le dam numele sau le mentionam producatorul :). Cert este ca vanzatorul din acest magazin a avut o idee cel putin interesanta: pe sticlele de vin a pus si un alt tip de produs (aparent fara legatura directa), si anume cateva suluri de hartie igienica sau prosoape de bucatarie.

Ce ar trebui sa insemne asta? Ca vanzatorul respectiv a incercat sa faca mai eficient spatiul de prezentare din vitrina si a reusit sa puna mai multe produse la vedere sau ca vinurile respective (desi par de "vita" nobila) sunt de "caca'o" (desi cele direct implicate nu au cel mai mic pret)?

Poate ca si una si alta, si chiar poate s-a gandit ca poate oferi un "pachet": un PET de vin si un alt produs din magazin, totul la un pret rezonabil. O idee interesanta totusi...o fi doar ceva local ?!

Un comentariu:

Anna Lesko spunea...

cum mai spunea cineva astazi asezare este feng shui, omul incearca sa atraga energie pozitiva prin plasarea in puncte cheie a deiverselor obiecte care atrag energie chi pozitiva sau care o resping..acum daca combinatia hartie igienica si apa cu aroma de vin iti tipa bei pana te....pe tine...cutia aia de suc este pusa acolo cu mesajul clar veniti dragi copii.
Interesanta asezare si coloristica dar din pacate neoriginala..sugerez o plimbare prin birturile din urbea noastra unde aceasta cretivitate este dusa la extrem.