sâmbătă, 17 octombrie 2009

Chiar ca e greu sa gasesti un mix bun

Amendam cu ceva timp in urma "inspiratia" agentiei care face strategia si creatia pentru Doncafe (2 in 1). Nu dau nume. Cert e ca povestea 'E greu sa gasesti un mix bun' continua, spoturile se inmultesc, si dupa partea cu manele a venit acum si tema "votului" ca tot ne apropiem de campania electorala.
Nimic nou, chiar si asa. Multe clipuri (am numarat vreo 6 doar cu tema asta), acelasi circ. Nu se intelege nimic. Poate ca asta e si ideea, creativii nu stiu cum sa o dea sa iasa bine, si fac tot felul de incercari.

video

video

Dupa parerea mea, mi se pare o diferenta greu de explicat intre comunicarea pentru Doncafe (cafeaua) si Doncafe (2 in 1, plic). Desi la nivel de packaging "2 in 1" arata bine, reclamele sunt foarte proaste, in continuare. La mai mare, sau la mai multi bani aruncati pe fereastra!

PS: desi am impresia (nu am verificat niste studii de piata) ca sloganul a prins, ma indoiesc de faptul ca produsul are un awareness pe masura numarului mare de spoturi si de difuzari. Daca e altfel, beat me!!

2 comentarii:

Ioana spunea...

Toate au un rost pe lumea asta. Ai dreptate, spoturile din seria mixurilor sunt ciudate, dar sunt scurte si la obiect. Faptul ca acum s-au folosit de tema alegerilor poate determina mai multe persoane sa vizualizeze spoturile. Nu cred ca ai motive sa critici creativii. Asa cum sunt spoturile, sunt iubite de consumatorii de publicitate. Uneori chestiile trasnite fac mai mult decat cele logice si normale... Trebuie sa recunoastem ca sunt mai placute decat cele de la banci care prezinta consultanti si ofertele lor.

magikcip spunea...

@ioana: pentru mine e destul de clara diferenta intre a face niste spoturi ciudate, care atrag atentia, dar care nu comunica cum si unde trebuie mesajul (cu efecte care se vad direct, in piata, asupra vanzarilor), si ... un spot mai putin "artistic" ce transmite ceea ce e relevant pentru consumatul produsului in cauza. Cum ziceam sloganul "e greu sa gasesti un mix bun" a intrat un pic un limbajul uzual, dar nu prea se stie la ce produs se refera...
Cum zici tu, la banci e un limbaj de lemn, desigur, dar dpdv al strategiei se merge pe rational, ca asa e cu serviciile care se ating de bani. Dar e corect, chiar daca nu e .. artistic.. :)