E clar ca aceasta strategie urmareste ceva, si ca (poate) e nevoie de o schimbare. Faptul ca acum Rompetrol nu isi are activitate doar in Romania, ci si in alte tari europe vecine chiar si in Franta, poate fi un argument al schimbarii catre un brand...neutru.
Dar...cred ca brandul Rompetrol are un awareness de brand puternic, cel putin la noi in tara. S-a investit in el atat la nivel de feeling al clientului, cat si al prezentarii, calitatii, atitudinii din fiecare benzinarie. Mi se pare ca este cel mai puternic brand de pe piata sa, un pic peste PetromV (care si el a trecut printr-un proces asemanator, dar mai putin semnificativ vizual, si mult imbunatatit la nivel de valori si calitate, inclusiv servicii). Un brand bine definit, cu munca multa in spate, care atrage, garanteaza si multumeste clientilor sai.
Ramane de vazut cat de repede se va intampla o astfel de schimbare, si cat de oportuna este ea. Riscul sa inlocuiesti un brand bun, care capitalizeaza, cu unul necunoscut poate fi eronat. Sau gri, cum va fi si noua imagine a benzinariilor Litro:


Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu