miercuri, 15 aprilie 2009

Oameni mari

Aparent tiptile miscarile de comunicare ale bancilor de cateva luni incoace. Era si normal, criza si-a pus amprenta cel mai vizibil asupra serviciilor bancare, creditele au devenit scumpe si rigide, romanii au inteles ca traiul pe credit de la banca e nu e chiar asa simplu precum pare.

Bancile si-au dat seama ca nu e bine sa para atat de "disperate" pe cat este situatia de acum, si sa para ca actiunele lor de comunicare sunt aparent normale. Cele care mai au resurse sa comunice... Asa ca n-ar mai fi prea multe de spus. Decat despre campania de la BRD-Societe Generale, "Oameni Mari" care mi se pare cel putin eleganta si interesanta.

Cele 3 personaje principale ale campaniei de acum, Hagi, Nadia si Ilie Nastase sunt imaginea BRD de ceva timp, deja publicul stie ce rol au ei in promovarea serviciilor bancii. Spoturile de acum mi se par foarte ok, sunt atent lucrate, elegante, care dau senzatia de incredere si sa-i zicem confort, ceea ce ar trebuie sa se transmita si asupra serviciilor BRD. Cel putin asa cred eu.



Ceea ce mi se pare corect din partea agentiei care lucreaza pentru acest proiect (incluzand toate actiunile in care sunt participanti cei 3 oameni de "incredere") este ca s-a optat pentru un concept elementar in comunicare: credibilitatea (aici prin cei 3 mari sportivi romani), lucru folosit bine, eficient. Fara spectacol, dar curat si fin. Cred ca se potriveste cel mai bine situatiei in care se gasesc ofertele bancilor romanesti din acest moment, care unele, fie tac malc, fie arunca cu oferte 'nemaivazute si nemaintalnite'. Asta acum nu mai tine. Trebuie sa ai intr-adevar oameni mari care sa te ajute sa iesi din..criza.

Un comentariu:

evo spunea...

Personal cred ca este cel ma fin si mai serios spot publicitar FACUT IN ROMANIA. Mai mult ca apartine unei banci. Intr-o stare de normalitate, ar spune "credit, cumpara vinde, da-mi etc". In acest spot rasuna "sprijina, mentoreaza, creeaza".
Intradevar ceva de bun gust. Nota 10