luni, 23 februarie 2009

Fara plastic ar fi fantastic...

Cine stie sa citeasca printre randuri intelege mesajul...Creativii de la agentia Next nu au menajat deloc moralitatea si pentru un scop nobil au produs ultima campanie pentru Salvarea Deltei Dunarii, cu doua ad-uri indraznete.


Mai semnalam eu ca romanii nu prea sunt 'miscati' de semnalele rational-pozitive, ci poate doar de mesajele directe, clare si dure. Asta a fost si ideea din spatele campaniei, de a semnaliza efectele deosebit de grave provocate de aruncarea deseurilor de plastic in zonele de habitat, cum e Delta, pentru care ar trebui sa ne preocupam la modul cel mai serios.



Daca ar putea vorbi, animalele din Delta Dunarii ne-ar transmite acest mesaj. Dar campania propune un mesaj mai scurt pentru cei care arunca pe unde se nimereste deseuri din plastic, in care ultimul cuvant are "doar" 4 litere...Scurt si la obiect!

4 comentarii:

Anonim spunea...

puteam sa jur ca este vorba despre prezervative si e cu tema sexuala..

imagineaza-ti dezamagire cand am aflat ca e vorba despre mediu, ceva asa de banal.

mai bine pupau astia o promotie durex si eram cu totii mai fericiti.

sa inveti romanu sa nu mai arunce pe strada, spatii verzi, geam, sau chiar in babe e treaba complicata care nu se va reusi niciodata prin mesaje multimedia. fie ele si oarecum sugestive.

Anonim spunea...

Crezi ca nu vor reusi?

Mi se pare ca mesajul e destul de franc, "vorbeste romaneste" si chiar asta trebui sa le transmitem...'necuviinciosilor'.

Problema e alta, zic eu: campanie bune, mesaj, concept ok. Dar ce facem cu ea? Unde o vedem? Unde se promoveaza? Cine face asta?

Cred ca se poate si prin mesaje media, dar sa fie vizibile. Poate asa romanul va intelege cat de rau este sa arunce deseuri (plastic sau orice) pe unde apuca. Mai cred totusi ca nici o campanie nu tine piept lipsei educatiei celor 7 ani de acasa, si de bun simt...Dar macar sa incercam.

Anonim spunea...

clar nu vor reusi..daca as avea ceva de pariat as paria chiar.

tot zgomotul asta din jurul deltei dunarii se face doar pentru a mai aduce niste bani de la UE.

initiativa e buna intradevar si nu stiu sa iti zic unde o vedem..probabil pe net.

poi unde spuma marii sa le arunci cand nu e neam de cos de gunoi..si de ce nu exista o directie, o institutie care sa se ocupe de curatenie..bine bine suntem noi animale ca ne aruncam plasticul peste tot..dar de ce nu vin astia mai "desteptii" sa le stranga. e usor sa dai din gura..mai greu e sa faci.

Anonim spunea...

Campania apare in FHM, National Geographic, Auto Total, Q Magazine, Aventuri la pescuit, Bucataria pentru toti, Vivid, B24Fun, Cotidianul, Catavencu.
Deci nu doar pe net :)