vineri, 21 mai 2010

Write the future

De fiecare data inaintea unui competitii sportive importante, "sponsorii" isi arunca armele grele in lupta. Cum mai sunt doar cateva zile pana la Campionatul Mondial de fotbal, razboiul Adidas - Nike se incinge! Fiecare dintre ele lanseaza reclama dupa reclama, dar ultima de la Nike mi se pare de exceptie!

E clar ca super-fotbalistii care apar in spot atrag toate privirile, dar mie imi place mai mult story-ul, care e mult peste povestea unui meci de pe gazon. Te face sa te regasesti in pasiunea unui astfel de fenomen mondial, cum este fotbalul...

Poate ca acum cativa ani, intr-o reclama, Wayne Rooney suta cu sete un gol in vinclu, dar in aceasta reclama face un tackling naucitor la un adversar (din postura golgeterului no. 2 din Premiership). Asta e un mic exemplu ca agentia care a dezvoltat aceasta campanie vrea sa transmita mai mult decat decat (un produs pentru) un joc de fotbal, ci mai mult o stare de spirit, o atitudine de invingator, cum e sa descoperi omul din spatele unui superfotbalist...



PS: La ultimul CM, Puma a "avut" mai multe echipe decat Adidas si Nike la un loc...cantitate sau calitate? Oare pe criza asta ce-o fi mai potrivit?

Niciun comentariu: