luni, 8 martie 2010

Valoarea mea, valoarea mea...

Nu vreau sa recit un vers deja "celebru" dar chiar la asta m-am gandit cand am vazut reclama cu Mircea Badea la Toyota. Nu sunt deloc cel mai mare fan al lui (respect si aprob anumite pareri ale lui despre o parte din subiectele general valabile din Tara Romaneasca, dar...) si ma gandeam cat de importanta e valoarea endorserului intr-un spot ca asta.

Dupa cum il stim de la TV, Badea e un tip dintr-o bucata, desi educat, cu feeling si limbaj de bucurestean, dar nu-l vad bine conducand un Trabant, pe care sa-l schimbe la Remat cu o Toyota Yaris. Nu-l vad bine nici in rolul de copil batran sau adolescent intarziat care ii cere masina tatalui sau pentru o plimbare de duminica dupa-amiaza. In fine, ideea care mi-a ramas pe retina ar fi ca, desi n-are treaba direct cu produsul (recte masina producatorului japonez, nu cred ca face parte din targetul Yaris, zic asa, la prima strigare), e folosit ca personaj de "credibilitate"...pentru masina tatalui sau.

Credibil sau non-credibil, actorul principal isi face (bine) treaba lui. Acum ramane de vazut cu ce ramane consumatorul de publicitate: cu replica gen in-gura-presei: "un fleac, am ci-remat-o", cu gandul ca un Yaris i-ar sta bine in fata blocului, sau ca programul Remat ruleaza...Greu de zis! Pana la urma, de ce un endorser apare intr-un spot, daca nu promoveaza produsul respectiv? Sau Toyota Yaris e o masina pentru varsta a2a spre a3a? Hmm...

2 comentarii:

Monoranu spunea...

Bai, pentru el e destul de credibil, adica pana acum vreo luna sau mai putin chiar locuia cu parintii. E greu de crezut ca taica-su avea un trabant dar merge ca licenta poetica. :) Anyway, eu astept spoturi pentru Avensis. :P

magikcip spunea...

da, hai sa vedem si continuarea...