Analizand putin prestatia acestei ultime reclame, am citit pareri impartite: ba ca e un spot prea costisitor (si nu ma referer neaparat la bani) pentru pretentiile consumatorului roman (de bere, in mod special), ba ca e o idee de spot furata de la un spot Mercedes (care se cheama tot Ambition), ori ca au plecat (cu tot cu noua agentie) pe un drum bun, ba ca personajul principal are o atitudine de gay, sau ca e un spot care va intra in toate studiile de caz din cartile de advertising.
In fine, personal, reclama mi se pare cam prea avantgardista pentru piata romaneasca. Cred ca multi din cei care o privesc o plac, mai ales din cauza executiei gradioase si a efectelor deosebite, apreciaza pozitionarea brandului Ursus (pentru ca o comunica si se tin de ea), dar ca foarte probabil nu se vor regasi in aceasta reclama si vor consuma in continuare bere la PET de 2L, care vor umfla cifrele de vanzari ale producatorilor, dand apa la moara departamentelor de marketing care se vor ambala pentru bugete cat mai mari si pentru astfel de spoturi...
Dpdv strict al manualului de marketing, imi place ca Ursus isi continua linia pe pozitionarea sa, si face eforturi de a comunica acest lucru. Mi se pare mai evident acest fapt din printurile pe care le-au pregatit odata cu reclama de mai sus:


ps: cat conteaza oare esecul alaturarii brandului langa echipa nationala de fotbal in noua ambitie Ursus?!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu