miercuri, 12 august 2009

Nutline, seminte fara miez

Figurativ vorbesc, dar cam asa mi se pare noua "intorsatura" in comunicarea brandului Nutline. Am vazut (din nou) spotul nou chiar azi dimineata, si ma gandeam ca acest brand are o lipsa de ... identitate (a nu se intelege identitate de brand, ca asta exista).

De ce zic asta? Pentru ca ultimele spoturi din campania cu "Nutline, te destreseaza la maxim" erau intr-o alta directie (si cam ciudate, sincer), iar acum s-a schimbat optica cu 360 grade. Probabil ca si-au schimbat agentia de creatie, care a zis ca ce s-a facut pana acum nu e ok, si e nevoie de alta aborare, schimbam conceptul...deci alti bani alta distractie pentru saracul client!



Ma asteptam de la un brand ca Nutline, care este de ceva timp pe piata si este in varful cotelor de piata in categoriile sale, sa aiba o identitate solida in ceea ce priveste valorile brandului, sa fie o arhitectura si o strategie complexa si completa in spate. Dar se pare ca la prima bataie de vant, comunicarea s-a schimbat complet, si nici nu prea stiu daca era momentul pentru asta, daca s-a intamplat ceva teribil pe piata semintelor sau vine un nou concurent puternic din spate. Se pare ca nu...


Cu sloganul asta "Intotdeauna impreuna" parca vorbim despre un serviciu finaciar cel putin, nu despre o samantza, care "nu vine niciodata singura", vorba unui concurent de-al lor. Sincer, parca tot ce s-a facut pana acum a fost sters cu buretele, nu s-a pastrat decat produsul si ambalajul. Dar valoarea unui brand are mai multe componente, s-au sters oare si ele?!

Un comentariu:

nuts spunea...

schimbarea de care vorbesti s-a produs nu la 360 de grade (s-ar fi ajuns in acelasi punct al cercului conform regulilor geometriei), ci la 180 de grade; s-a trecut de la o abordare comica nu prea reusita la una sentimentala care i se potriveste ca manusa, ceea ce nu poate decat sa bucure sufletul devoratorului de publicitate. congrats, alka! keep up the good work!