joi, 15 ianuarie 2009

Durex - get it on !

Am primit de la Adrian urmatorul spot de la Durex:

video

Sa fie un pic prea sugestiv? Ar trebui cenzurat? sau ar trebui sa invatam ce inseamna creativitatea?

9 comentarii:

Dan capitan de plai spunea...

nu cred sa se vada vreodata pe vreun post tv.
pare a fi mai mult munca unui om care isi iroseste timpul liber.

creativitatea e sinonima cu vulgaritatea?

honey spunea...

Este usor vulgar, un pic mai explicit decat ar trebui si nu cred ca prinda rulaj pe ecrane.
Cu toate astea, spotul m-a amuzat.
Daca ni se explica in ce fel si cum de scurge lichidul pe absorbant, de ce ne-ar scandaliza niste balonase colorate?!

Numai bine.

Carmen spunea...

Nu stiu unde apare spotul si cui se adreseaza (cu siguranta nu va fi vreodata pe tv).
Daca ii vizeaza pe actorii de filme pentru adulti, e foarte ok. Este bine ca domnii respectivi sa stie ca se pot baza pe Durex pentru performante profesionale. Din perspectiva asta, realizarea e ok, pe intelesul targetului si suficient de expresiva.
Daca spotul ni se adreseaza si noua muritorilor de rand, adica acelora care nu fac sex doar pentru a se mentine in forma fizica sau pentru a socializa.... lucrurile se complica si se diferentiaza. Spotul devine vulgar. Nici macar nu ma face sa zambesc... Ba chiar ma cam irita. Nu numai pentru ca nu incita ideea sexului in 3 (cata lipsa de emancipare din partea mea), dar si pentru ca am impresia ca mi se transmite un mesaj de genul: "Ai nevoie de un prezervativ de calitate pentru a face sex pana la epuizare". Guess what: ai nevoie de mult mai mult...

Virgil spunea...

Nostim :)
La ce era reclama ?!?
:)

Iulian spunea...

Din punctul meu de vedere, problema nu e vulgaritatea sau targetul, ci faptul ca Durex se prezinta de ani de zile cu reclame care depasesc stadiul de "sex sells", in timp ce reclama in discutie nu reuseste sa iasa din aceasta zona.

Not on brand, not Durex.

angie spunea...

:-? ma intreb de ce calendarul puterea ursului nu mi se pare vulgar

blue spunea...

spotul este al agentiei Fitzgerald & Company, Atlanta si a fost conceput pentru DUREX, material TV, si tipii sunt daca nu geniali cu siguranta foarte buni.
Dovada o face si site-ul pe care l-au facut pentru DUREX: http://www.thepantswhisperer.com/

Legat de ce a mai ciripit unul altul impins de vreo falsa pudoare:
VULGÁR adj. 1. Ordinar, grosolan; josnic, mitocănesc. 2. Lipsit de originalitate; comun, obişnuit, banal.

daca esti cat de cat deschis la minte si ai simtul umorului nu poti spune ca spotul "Get it on" e vulgar.
E doar amuzant si educativ. Mesajul nu e ca ai nevoie de Durex ca sa o faci pina la epuizare ci ca e de preferat sa o faci cu prezervativ daca vrei sa o faci in siguranta.
Singurele slogane fiind: "Get it on" si "Have fun. Be safe. Always wear a condom."

Faptul ca un spot apare sau nu la TV e din ce in ce mai putin important. Sunt spoturi concepute spre a fi difuzate pe Internet cu speranta de a deveni virale. Un spot de succes online e mai avantajos decat unul difuzat la TV, e mai ieftin :)

Calendarul de la Puterea ursului e la fel de "vulgar" cu spotul de mai sus :)) doar ca nu are un mesaj educativ similar :D si fiind o chestie materiala tiparita nu poate deveni la fel de viral ... faceti-i o versiune web ;)

piemont spunea...

asa cum Vinexport are acel "spot" pe net...cu italianul "Cado" si ursul..care ar putea fi consid ca incita la violenta..sau cel cu popa aruncat si Batman..asa si acest spot e facut doar pt net..e amuzant.vrea sa zica..ca Durex e safe... nu e nici un rsc.kiar daca ai mai multi parteneri ..ca simti aceasi placere ca si cum ar fi "fara"..

Anonim spunea...

:-? ma intreb de ce calendarul puterea ursului nu mi se pare vulgar


eu nu as zice.