Nu e nici Corleone, nu e nici Tony Montana. E Toni Delaco! Stiti bine: Delaco, cel care sta bine pe cascaval!
Comunicarea Delaco este dupa parerea mea una dintre cele mai bune campanii din ultimii ani. De ce? as putea fi intrebat...pentru ca:
1. de brandul/proiectul Delaco se ocupa agentia de publicitate Cap, care cel putin in ultimii 2 ani a demonstrat ca este cea mai tare agentie de creatie de la noi (proiectele lor sau cele in colaborare cu agentia de strategie Next sunt printre cele mai agreabile, bine gandite, creative si cu o strategie bine elaborata)
2. produsul tractor (cascavalul, in diversele sale forme) este un produs de consum de masa, de achizitie aproape din impuls, la care (teoretic) nu poti sa faci spectacol. Dar Cap a reusit sa creeze o strategie de comunicare prin care cascavalul Delaco suprinde: are o pozitionare (medium), are un mesaj("Sta bine pe cascaval"), are o platforma de comunicare coerenta. Practic se rupe de ceea ce se comunica in categoria asta (branzaturi, cascaval, branza topita, etc), unde inca sa pune accent pe imaginea de familie, culori calde, mesaj clasic... Nu zice nimeni ca nu e corect, dar Delaco s-a diferentiat clar prin comunicarea sa.
3. spoturile TV si celelalte elemente din mixul de comunicare au pastrat linia asta...si a creat notorietate. Si eficienta. Inclusiv ambalajul produselor Delaco "transpira" interesanta lor strategie de comunicare.
4. au o strategie de distributie foarte buna, lucru esential pentru a completa strategia si intinderea pe care si-au propus-o.
5. au venit cu ceva nou, cu o alta perspectiva asupra gamei de astfel de produse. Si pentru ca au avut rabdare si persevereaza, dar si pentru ca in continuare au idei noi si bune, cum ar fi ultima productie in care "mancatul nesanatos si-a gasit nasul..." :
6. au o gama diversificata. Ultimele sosite in portofoliul lor sunt gamele de branza topita, care au un ambalaj super misto, si probabil aceeasi calitate la inaltime.
PS: foarte interesant si placut aspect la aceasta reclama - se incearca educarea consumatorilor (cei mai tineri sunt vizati aici) catre a consuma produse de calitate si a manca sanatos. Buna treaba, Nasule !!
Comunicarea Delaco este dupa parerea mea una dintre cele mai bune campanii din ultimii ani. De ce? as putea fi intrebat...pentru ca:
1. de brandul/proiectul Delaco se ocupa agentia de publicitate Cap, care cel putin in ultimii 2 ani a demonstrat ca este cea mai tare agentie de creatie de la noi (proiectele lor sau cele in colaborare cu agentia de strategie Next sunt printre cele mai agreabile, bine gandite, creative si cu o strategie bine elaborata)
2. produsul tractor (cascavalul, in diversele sale forme) este un produs de consum de masa, de achizitie aproape din impuls, la care (teoretic) nu poti sa faci spectacol. Dar Cap a reusit sa creeze o strategie de comunicare prin care cascavalul Delaco suprinde: are o pozitionare (medium), are un mesaj("Sta bine pe cascaval"), are o platforma de comunicare coerenta. Practic se rupe de ceea ce se comunica in categoria asta (branzaturi, cascaval, branza topita, etc), unde inca sa pune accent pe imaginea de familie, culori calde, mesaj clasic... Nu zice nimeni ca nu e corect, dar Delaco s-a diferentiat clar prin comunicarea sa.
3. spoturile TV si celelalte elemente din mixul de comunicare au pastrat linia asta...si a creat notorietate. Si eficienta. Inclusiv ambalajul produselor Delaco "transpira" interesanta lor strategie de comunicare.
4. au o strategie de distributie foarte buna, lucru esential pentru a completa strategia si intinderea pe care si-au propus-o.
5. au venit cu ceva nou, cu o alta perspectiva asupra gamei de astfel de produse. Si pentru ca au avut rabdare si persevereaza, dar si pentru ca in continuare au idei noi si bune, cum ar fi ultima productie in care "mancatul nesanatos si-a gasit nasul..." :
6. au o gama diversificata. Ultimele sosite in portofoliul lor sunt gamele de branza topita, care au un ambalaj super misto, si probabil aceeasi calitate la inaltime.
PS: foarte interesant si placut aspect la aceasta reclama - se incearca educarea consumatorilor (cei mai tineri sunt vizati aici) catre a consuma produse de calitate si a manca sanatos. Buna treaba, Nasule !!
Un comentariu:
imi place reclama si mai ales ca e facuta in scoala...acolo unde in ultimii ani s-a facut abuz de alimente nesanatoase pline de E-uri.Delaco are un loc bun pe piata si imi place ca nu folosesc foarte multi aditivi, care comparativ cu alte firme care vor sa produca produse lactate, aparute ca ciupercile dupa ploaie si care nu sunt nici certificate si nici nu fac produse de calitate.in reclama folosc cascavalul in locul laptelui dar asta nu e mare problema pt ca in scoli nu se mai aduce lapte ci cascaval, branza topita....ca o concluzie bravo lor si s-o tina tot asa
Trimiteți un comentariu