Cercetand "marcile romanesti de succes" sau ma rog, de traditie, am descoperit campania de comunicare BTL de la Radio Romania Actualitati! Da, chiar Radio Romania, radioul ala despre care cred ca toti va ganditi ca il mai asculta doar bunica...
Ei bine, Radio Romania tocmai ce a implinit 80 de ani de activitate si a incercat sa mai scuture praful (natural asa se aduna de la trecerea unui atat amar de ani) si a conceput o campanie de outdoor. Locatii: 9 orase mari ale tarii, cu pozitionari de printuri cu mesaje sugestive in statii de metrou (in Buc.), autobuze, trolebuze, tramvaie. Si cum era normal, uite si sloganul campaniei: “De 80 de ani vorbim serios”.
Ma bucura sincer astfel de actiuni, pentru ca se re-amintesc brandurile romanesti vechi, care inca rezista si uite ca se adapteaza la nou. Si imi plac mult si mesajele noi de la Radio Romania:
Radio Romania se prinde greu. Doar de catre unii.
Ne place aurul purtat ostentativ la gat. Sub forma de medalii. (campania s-a sincronizat si cu Olimpiada de la Beijing)
Ne plac toate piesele de la radio, mai ales daca sunt de teatru.
La noi taran nu inseamna cineva cu haine din colectia trecuta.
Intotdeauna ne-au placut capriciile. Mai ales cele ale lui Paganini.
Ne place orice e opusul lui Beethoven. De pilda Sonatele Opus 2, Opus 7 si Opus 111.
Ne plac parfumurile fine. Cum ar fi cel al victoriei.
Uite si exemplificat:
Subtil. Foarte subtil! Ei bine, dupa mine asta inseamna pozitionare...Sa vedem si cat succes va avea campania, pentru ca acest concept pare interesant.
De asemenea mi-a placut si printul (premiat la festivalul de publicitate Golden Drum 2008) de la Radio Transilvania:
Nice :). Spiritul romanesc exista! si valorile noastre rezista! In acest caz, a auzit cineva Radio Zu? ... ca eu nu...
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu