Totusi cele care au dainuit de-a lungul timpului cred ca au ramas active pentru ca si-au pastrat filonul si spiritul romanesc. Si cand zic asta ma gandesc chiar la spiritul ala romanesc, in care se face haz de necaz, orice ar fi merge si o bascalie sau, dupa caz, ne amintesc de vremurile comuniste si au un parfum de nostalgie...
Facuta cu cap si "ambalata" corespunzator consumatorului 'elevat' de publicitate de la noi, uite ca si o campanie la Algocalminul ala despre care stim toti inca de mici copii ca e bun la orice durere, apare cu un spot nou, unde mai pui ca e bine realizat, haios si care transmite din plin valorile brandului, trecute prin vitregiile istoriei romanesti:
Ce e cu spirit romanesc nu se pierde asa usor, nici macar in timp. Si mai stim, ca sa nu racim, trebuie sa luam un algocalmin! ...si sa pastram istoria pentru cei mici din scoala generala!
Un comentariu:
algocalmin,la fel de cunoscut ca si banala aspirina.de ce ar lua romanul analgezice cu nume greu de pronuntat,cand exista algocamin,ieftin si cat de cat,util in aproape tot soiul de dureri?politica prin noi insine...si sa stii ca prinde inca.multi merg pe ideea ca ce e romanesc,de al nostru,e si cel mai bun...
Trimiteți un comentariu