Romtelecom se afla in mijlocul unei campanii ample de comunicare, in care se transmite repozitionarea brandului si declararea unei stranse legaturi intre Romtelecom si sub-brandurile sale.
Doua dintre spoturi sunt aici:
Ei bine, acum sa vedem ce e de zis. Personal cred ca Romtelecom s-a miscat destul de greu pe piata de telecom. De cand a pierdut monopolul pentru telefonia fixa si s-a trezit in batalie directa cu ceilalti competitori de comunicatii, Romtelecom a stat destul de mult in expectativa, gandind o strategie competitiva.
Intr-un tarziu s-a intamplat, Romtelecom repozitionandu-se fata de imagine de operator cu servicii si abordari invechite, schimbari avand loc atat la nivel corporate cat si la servicii noi (Dolce, Click net). Acum promoveaza si alte optiuni: fix to mobile, comunicatii internationale, free internet, etc. Bun.
Dar totusi, nu e cam tarziu, mai ales cand multi dintre abonatii sai au renuntat la serviciile vechi Romtelecom? Cand pe piata romaneasca, de cativa ani, sunt pe pozitii puternice operatori de telefonie sau internet gen Orange, Vodafone, Zapp, RCS&RDS, UPC, cu oferte tari si diverse, parca miscarea de la Romtelecom e un pic tardiva.
Dar...poate ca e mai bine asa. Poate ca strategia lor a fost sa astepte putin, sa se aseze piata, sa identifice nise sau sa acopere zone pe care ei ai avantaje concurentiale. Dar parca au pierdut avantajul cel mai important: consumatorul. Si poate asta e motivul pentru care acum cauta solutii in laborator!
PS: spoturile mi se par ok, sunt catchy si colorate...poate asta e si starea de spirit din Romtelecom in acest moment. Se le vedem si serviciile si apoi mai vorbim.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu