Scriam de curand de campania ampla de repozitionare de la Romtelecom si de faptul ca vor sa comunice mai mult si legatura dintre companie si sub-brandurile sale. Se incearca mutarea focusului de pe telefonia fixa spre celelalte servicii integrate, urmarindu-se asezarea brandurilor de sub umbrela Romtelecom cat mai bine in mintea consumatorilor. Bineinteles ca aceasta campanie este si un exercitiu de crestere a notorietatii. Vom vedea ce succes va atinge.
Pana atunci sa vorbim despre un sub-brand vizat in aceasta campanie, si anume ClickNet.
Comunicarea ClickNet isi face loc incet-incet pe piata, pare sa fie in forma si sa aduca clientilor o oferta pertinenta versus ofertele concurentilor. Schimbarea despre care vorbeam, are loc la nivel de internet/servicii online, dar si la nivel de mesaj, vizibila si in ultimele 2 reclame, dintre care prima cica a fost interzisa pe TV din cauza..."aluziei":
E ceva...nou pentru ei, iar mesajul e mai ca lumea. Mi se pare destul haios, iar spoturile sunt destul de 'subtile' !
Insa umbrela de Romtelecom poate avea si un revers: imaginea de operator invechit cu servicii rigide, asa cum era acum cativa ani. Eforturile de marketing si comunicare par a mai rezolva din aceasta problema, dar inca mai e mult de munca zic eu. Totusi campania asta pare ca e mult mai fresh si mai dinamica. Iar mesajul poate sa prinda. Asta de la ClickNet. Dar poate sa prinda la noi toti?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu