vineri, 7 noiembrie 2008

Kamarad: si acasa si in deplasare!

Una dintre cele mai "spumoase" (a se citi -active-) comunicari de pe piata vine din partea segmentului de bauturilor spirtoase, in mod special cele din gama low. Dupa reclamele si mesajele memorabile de la Unirea, Crai, CavaDoro, a aparut si spotul la Kamarad:


Spotul vioi si colorat, cu tema, in acelasi tred ca si cele de mai sus, deh sa respectam targetul. Si aici prietenia este la mare cinste, succesul fiind garantat. Pai nu, kamaradul la nevoie se cunoaste...

Ma gandeam ca advertiserii de la noi parca nu au curaj sa incerce sa creeze campanii memorabile si de efect decat la nivelul asta de produse low. De ce? Poate ca cele amintite au fost de succes si asta da o garantie pentru campaniile ce urmeaza, poate ca publicul de la noi e mai usor de prins cu un mesaj popular decat cu unul mai complex si elevat.

Ok, sa zicem ca fiecare tip de comunicare este adaptata pentru targetul in cauza si setata pentru a atinge anumite obiective. Dar parca asteptam numai produse ca acestea sa ne aratam..creativitatea. Cel putin asa mi se pare mie. Brandurile premium romanesti inca nu au suficient curaj sa se rupa de peisaj, inca comunica la modul fin. Sau noi ca si consumatori suntem preponderent low. Parerea mea. Ma contrazice cineva?

Un comentariu:

Anonim spunea...

De ce nu incerci sa faci si o analiza a reclamelor de la Radio?..cu stima..Piemont