Sa vedem ultimul spot de la Altex:
Sa fie asta o completare a campaniei "Made in Romania" sau "sa consumam produse romanesti"? E drept ca spiritul romanesc este foarte clar in reclama, dar e 'upgradat', vorba personajului pitoresc...
Ce sa facem, si ei sunt tot ai nostri... :-P. Cat despre spot, Altex comunica altfel, deja ne-am obisnuit. Ce va urma oare?!
2 comentarii:
Spiritul despre care zici este "rromanesc " ... opinia mea !..
Nu e vorba de nici un rasism ci doar de purul adevar.Tiganii reprezinta una dintre natiile care de sute de ani nu au evouluat,
sunt singurii oameni care refuza categoric sa munceasca. Nu sunt rasista dar asemenea oameni
nu au ce cauta in Europa de astazi deoarece e evident faptul ca nu le place civilizatia, nu se potrivesc acestui sistem. De accea locul lor este langa
acele popoare unde inca se aplica "legea junglei". Degeaba vrem sa integram in civilizatie natii care nu vor sa fie integrate. Nu ma refer si la exceptii, printre tigani
se numara si persoane care merita sa ramana dar restul trebuie exclusi din lumea civilizata si trimisi acolo unde le e locul.
Trimiteți un comentariu