Interesanta strategia celor de la Altex: au pastrat personajul ajuns celebru cu "da' halatul, halatul...cat costa halatul?",plus ca au si o campanie noua pe TV folosind spotul cu 'tigatii upgrade':
Ma gandeam de ce oare nu au mai folosit 'nebunul' pentru Altex? Oare povestea lui nu mai putea avea inca un capitol? Se pare ca strategia lor este aparent buna: personajul ramane actual, promoveaza alt serviciu de sub aceeasi umbrela, iar pentru promotiile Altex sunt disponibile alte variante creative. Hmm..
Cred ca acest fapt poate fi cu du-te-vino: e adevarat ca notorietatea 'nebunului' cu halatul poate atrage simpatie si asupra campaniei la Credex, dar daca consumatorul nu e bine informat si crede ca personajul a trecut intr-o alta barca si promoveaza altceva (brand sau marca/producator). Jocul si replicile personajului par a lamuri 'pozitia' sa, dar educarea consumatorului si creativitatea unde e?
Sa folosim la nesfarsit personajele de succes, chiar daca se schimba produsul? Ma intreb cum ar fi fost Dorel (de la Unirea) intr-o astfel de postura...eventual intr-o reclama la detergenti.. :)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu