Cam asta ar fi 'insightul' unei campanii de promovare al gamei Logan in Italia, sau mai bine zis "cel mai incapator model din clasa sa". Hmm, uite ceva interesant in comunicarea asta.
Dar sa vedem ad-urile respective:
E adevarat ca 'sexul' vinde, dar cand e vorba de masina reprezentativa a romanilor de peste ani si ani - Dacia (Logan), parca are un altfel de sens. Masina asta sa nu prezinte nici un avantaj palpabil decat a fi doar 'incapatoare'? Sa fie luata un pic la misto masina noastra cu o promovare deocheata, prea indrazneata?
Cert e ca aceasta campanie vrea sa transmita ceva, dar sper sa nu fie inteleasa gresit. E clar ca Loganul nu este o masina prea compatibila versus cele din clasa sa, nici macar prin pret, care ar fi fost "the final frontier"...dar e interesant de urmarit si eficienta in vanzari a campaniei bazate pe "sex"...
Ma gandeam cum ar fi fost comentata in Romania o astfel de initiativa 'pornografica' la un produs romanesc...asta da comunicare! Agentia care sa ocupat de acest proiect este din Brazilia...poate ca acolo sex-appealul este mai ridicat decat in Europa...
PS: click pe poze pentru a mari si a putea citi mesajul campaniei :)
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
e pe bune..sau mai bine spus sunte pe bune astea?
daca da e cea mai penibila tentativa de reclama a ultimilor 10 ani.
cum au facut...s-au inspirat din mail-urile primite la spam?
recv.sofer cat.b,experienta/1998-2009/solicit angajare.Relati la tel.0752137242
Trimiteți un comentariu