marți, 25 noiembrie 2008

Noul logo Pepsi si restul lumii...

Schimbarea la fata pentru Pepsi a devenit o certitudine cu putin timp in urma, campania de rebranding la nivel corporate si a portofoliului de produse fiind vizibila acum. E miscare probabil strategica, pentru ca schimbarea unui logo atat de mult cunoscut in intreaga lume nu e chiar simpla, iar directia noua care va fi de urmat nu poate sa fie decat cea buna. Asta va ramane de vazut...

Ideea schimbarii logo-ului Pepsi se pare ca a venit la un moment in care 'batalia' pe piata bauturilor racoritoare a devenit foarte foarte stransa, iar raspunsul producatorului american trebuia sa marcheze si in plan vizibil, noua atitudine.

Rebrandingul contine si modificarea ambalajelor produselor din gama Pepsi sau a celor de sub umbrela sa:





Indraznet si optimist noul logo Pepsi, care este conform parerilor oficiale "dinamic si modern, in ton cu anii in care traim...".

Ei bine, ca si consumator de Pepsi ce ma gasesc, cred ca la nivel strategic miscarea lor e buna, miscarea in functie de tenditele pietei fiind esentiala, atat la nivelul portofoliului de produse, cat si la packaging, comunicare sau pozitionare/nise de piata. Sincer, cred ca imi va trebui putin timp sa ma acomodez cu noua imagine, dar cred ca nu va trece prea mult pentru ca deja produsele noi Pepsi au aparut pe piata (inca nu deocamdata si in RO):


Voi ramane fidel brandului Pepsi pana la "intalnirea" cu noile ambalaje, dar va fi interesant pentru mine ce impact vor avea la raft...sau poate la nivel de atitudine fata de consumator...

Oare Coca-Cola, care si-a pastrat si ea liniile generale ale logo-ului timp de peste 100 de ani, va reactiona dpdv al designului? Sau poate diferentierea nu se face la nivel de logo/ambalaj, ci la nivel de 'feeling' ?!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu-mi plac nici produsele, nici noua lor fata. In plus... nu mi se pare o idee o.k. Brandurile americane care si-au pastrat logo-ul chiar si pentru 100 de ani sunt atat de putine, inact fie si acest lucru in sine reprezinta un atu...
In fine.... Ce stiu eu e ca Coca i-a nimicit pe Pepsi si ca trebuiau sa faca ceva. Dar nu stiu daca acest ceva....

Ce-mi place mie la Pepsi ... sunt oamenii pe care i-am cunoscut acolo. Si implicarea in proiecte care ii vizeaza pe tineri. Cam atat.

Anonim spunea...

pai ar fi mult de spus..logo-ul ala din punct de vedere tehnic este foarte reusit..respecta niste reguli clasice care sunt uitate in ziua de astazi unde sunt la moda transparentele, "bling-bling" si alte chestii similare.

o sa fie primit bine? cine stie..o sa reziste testului timpului nici asta nu stiu si dupa lipsa de somn, mancare si....si....imi e teama ca mi-am limitat gandirea :)