E personajul principal al primului spot viral de la saptamanalul Capital. Cu principii simple si solide, personajul ne arata cum vede el lucrurile in criza romaneasca :)
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Oare e prea mult inca un blog despre marketing, publicitate, idei, creativitate, business....dar si despre lucruri casual sau mai putin obisnuite? Poate ca e, poate ca nu...dar in fiecare zi apare ceva nou, un nou spot, o alta pasiune, another gossip..deci avem despre ce vorbi. So...let's enter in to another marketing blog...
2 comentarii:
e bun dar ce facem cu cadrul de la sfarsit in care apare maaaaaare numele brandului. eu raman la ideea ca un viral bun e cel care lasa consumatorul sa inteleaga singur mesajul si nu sa-i dam cu brandul intre ochi. era de ajuns prezenta ziarului de la mijlocul clipului.
cred ca la noi se cam confunda notiunea de "spot viral" cu cea de "spot de reclama" si iese ce iese...din pacate, chiar la agentii, care 'aburesc' clientul.
eu zic ca viralul trebuie sa fie acolo unde ii este locul, si daca trebuie facut, sa-l faca asa cum trebuie. a devenit acest "viral" un fel de spot de reclama cu buget redus...ceea ce nu prea e ok.
Trimiteți un comentariu