joi, 27 august 2009

Antreprenorul de criza de la Teleorman

E personajul principal al primului spot viral de la saptamanalul Capital. Cu principii simple si solide, personajul ne arata cum vede el lucrurile in criza romaneasca :)



2 comentarii:

Monoranu spunea...

e bun dar ce facem cu cadrul de la sfarsit in care apare maaaaaare numele brandului. eu raman la ideea ca un viral bun e cel care lasa consumatorul sa inteleaga singur mesajul si nu sa-i dam cu brandul intre ochi. era de ajuns prezenta ziarului de la mijlocul clipului.

magikcip spunea...

cred ca la noi se cam confunda notiunea de "spot viral" cu cea de "spot de reclama" si iese ce iese...din pacate, chiar la agentii, care 'aburesc' clientul.
eu zic ca viralul trebuie sa fie acolo unde ii este locul, si daca trebuie facut, sa-l faca asa cum trebuie. a devenit acest "viral" un fel de spot de reclama cu buget redus...ceea ce nu prea e ok.