Deja ne-am obisnuit cu aceasta criza economica si mondiala, efectul firesc fiind adaptarea. Cum bugetele de comunicare au fost printre primele sacrificate, marketerii s-au orientat catre mijloacele care aduc venituri pe timp scurt, decizia la nivel de ordin pentru fiecare companie care vrea sa supravietuiasca in aceste vremuri.
Si care este primul instrument la indemana? promotia, bineinteles. Prin definitie promotiile par a fi foarte utile pe termen scurt, dar in realitate promotiile (repetate) erodeaza brandul. Dar...asta nu inseamna ca nu sunt folosite. Ba dimpotriva, unele fiind chiar amuzante sau ciudate:
1. taietor de pizza la pachet cu inalbitor Ace (!?)
2. pachet cuplu: telefon Sony cu...un cort (!!!)
3. un biscuite la cumpararea unei bauturi calde (asta parca mai merge)
4. un mouse de calculator cadou la o sticla de whiskey Johnnie Walker ...(wtf ??!)
6. casti pe care le primesti bonus la cumpararea unei creme impotriva acneei (??!!)
Promotiile au si ele un rost, dar parca astea sunt venite din partea unor departamente de marketing care sunt chiar ele in criza! Sau au niste stocuri de care vor sa scape repede...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu