Posibil, ca orice alta familie. Stefan Banica jr. si Andreea Marin-Banica sunt chiar personajele principale ale campaniei de aniversare de 8 ani in RO a retelei Carrefour. Actiunea este o ampla promotie utilizand cupoane surpriza, ce pot fi folosite la cumparaturi (aviz amatorilor).
Spotul este ok, cei doi joaca bine rolurile de Mr. & Mrs. Smith, dar parca mi-ar fi placut mai mult sa vad o familie un pic mai "obisnuita" decat cele 2 vip-uri, care se bucura cam mult la un cupon de 50 de lei! Sa fie oare un foarte bun joc actoricesc sau a ajuns criza si la vedetele noastre..?
Un alt spot care mi-a atras atentia este cel de la Piritex, "O lume la picioarele tale". Este o idee foarte buna si spot foarte bine realizat, de genul reclamelor care bat tipul sau categoria de produs (in cazul de fata carpete, mochete, etc):
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu