Unul dintre brand-urile care imi plac cel mai mult dpdv al comunicarii este Prigat. Chestia asta m-a determinat sa devin si consumator al acestui produs. Am mai scris despre el, strategie coerenta conceputa in etape si pe sub-brand-uri timp de mai multi ani, prezenta la raft, spoturi creative si apreciate, campanii premiate, actiuni cu implicarea directa a consumatorului gen "Olimpiada Oamenilor Obisnuiti" (pai de unde din alta parte sa primesti informatii mai bune din piata, decat de la consumatori).
E clar, ca la fiecare produs care pastreaza o 'poveste' de succes in ceea ce priveste comunicarea, la Prigat eram curios ce se va intampla in 2009. Uite ca dupa o perioada de pauza, Prigat comunica din nou pentru Prigat Activ, si parca trece la un alt nivel-robotizarea:
Conceptul se potriveste cu strategia produsului de pana acum, iar noua campanie mi se pare reusita. Cu acest plus de energie poti sa treci la alt nivel, omul vs masina!
Oare ce va urma? Care va fi ultima frontiera?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu