De la inceputul anului Dacia a anuntat diverse informatii: ba ca nu are comenzi, ba ca o sa disponibilizeze salariati, ori ca nu mai face fata comenzilor din Germania la Logan. Firma privata, problema lor.
Mi s-a parut insa interesanta perceptia din cele 2 directii asupra marcii si produsului Logan. In vreme ce pe fondul crizei economice globale germanii se reorienteaza pe piata auto, si isi cumpara masini mai ieftine (gen Logan), care aduc aceleasi servicii ca si alte masini, dar fara cateva mii de euro in plus. Spot "inteligent", "intelectual", eu i-as zice 'eficient':
La romani (de care inca ma mai mir) reclama asta nu ar fi prins. Nu e asa pe stilul nostru - emotionala, iar romanul, care prefera sa-si cumpere o masina second-hand din afara decat un Logan, tine la statutul sau social si nu vrea sa para "de fraier" ca si-a luat Logan. Revin, care aduce aceleasi servicii ca si alte masini, fara cateva mii de euro in plus. Spot "emotional", "artistic", pe gustul romanului, i-as zice 'chicios':
Castigator la puncte (adica cu ceva mii de euro in plus in buzunar): germanul. Romanul prefera 'frumusetea' masinii,a asistentei decoltate din spot, etc. Pe timpul asta de criza nu e cam putin?
Un comentariu:
Interseanta diferenta si reala..oricum nu e singura :)
Trimiteți un comentariu