Sunt adeptul pozitionarii, si cred ca un produs are sansele corecte de reusita daca se adreseaza cum trebuie, consumatorului care trebuie, pe piata sau nisa care trebuie. Ursus cand a lansat berea Redd's (un produs aparte, cu gust de fructe si mai putin acidulata decat o bere normala) a facut o miscare inteligenta pe piata. Produs original, reteta interesanta si comunicare. Plus o nisa de piata (o bere cu aroma de fructe, pentru femei) care era neacoperita.
Anul trecut Becks Lemon a intervenit pe aceasta piata, a "berilor mai usoare", si uite asa consumatorii au mai multe variante de a alege. In acest an Redd's a facut prima o miscare de comunicare, si se pare ca are un atu. Sa vedem competitia ce va face in acest sens...chiar si in privinta femeilor, pentru ca vorba sloganului ... 'gusturile nu se discuta'...
3 comentarii:
este foarte buna berea tinand cont ca o spun din prisma unei "nebautoare" de alcool, daca mi se permite exprimarea libera.. :P... si spotul a iesit exceptional pt ca au lucrat la el oameni exceptionali care chiar cred in acest "brand".... been there done that... si chiar daca se gaseste doar in cafenele si baruri campania publicitara pentru aceasta suuper bere este in plina "desfasurare" si redd's va fi peste tot... atat in forma "bruta" cat si publicistic..pentru ca noi am lucrat ca sa va prezentam berea la adevarata ei "valoare"... sau poate nu am atins inca nici 50% and still comin'.... trebuie sa incercati... chiar si o bataie cu perne..(dupa)..:)))
@alexandra: felicitari! la mai mare!
Bravo Alexandra! Nu ne spui si noua cateva chestii interesante despre ce va urma. Tu ai facut reclama? Cum ti-a venit ideea? Melodia de unde este?
Trimiteți un comentariu