Pana la un punct. Pentru ca am intrat pe site-ul respectiv, constatarea mea fiind urmatoarea: la categoria de produse "resigilate" oferta este foarte subtire, abia abia gasesti cateva produse.
E clar, oportunitatea lor e ok. Produsele cu ambalajul original deschis sau putin deteriorate sunt la un pret mult redus, cu garantie de la eMAG, dar oferta asta nu prea exista. In acest caz, de ce promovarea asta printr-o campanie TV? Ar trebui sa stam si sa pandim in fiecare zi ce ocazie mai pica la electronice sau electrocasnice, nu?
Sunt convins ca majoritatea celor care cumpara produse SH sunt destul de circumspecti, chiar daca pretul e unul mai mult decat rezonabil. Dar cum sa ai incredere cand primesti promovarea, dar oferta este mult sub asteptari, aproape lipsa...Sa fie si campania promo de la eMAG tot una second-hand?
2 comentarii:
Cred ca au urmarit doua lucruri cu aceasta campanie :
1. - sa mai scape de eventuale produse cu probleme minore;
si
2. - cel mai important , sa transmita clientilor faptul ca sunt flexibili si, de asemeni, ca pot sa gaseasca oricand "chilipiruri" in magazinul emag. Urmarind, in acest fel, sa creasca numarul vizitatorilor sau/si frecventa vizitelor pe site.
Daca au gandit asa probabil ca sunt baieti inteligenti. Daca nu, oricum vor avea cam acest rezultat.
Numai bine !
am dedicat un site exclusiv produselor resigilate de la eMAG - resigilate.ro
Trimiteți un comentariu