A picat bine noua campanie de imagine de la Tuborg: "Felicitari ca faci ce vrei". De ce? pentru ca tot am 'comentat' spoturi de pe la noi, ultimele fiind la bere, si uite ca putem discuta si despre o alta abordare.
Tuborg, spre deosebire de alte branduri despre care am vorbit in ultimul timp are o linie strategica si o comunicare interesanta. Chiar a picat bine ultimul spot, in care sunt felicitati oamenii pentru pasiunile lor (oricare ar fi ele), pentru ca la prima vedere pare o executie pertinenta si transmite mai mult decat se vede in reclama.
Hai sa vedem. In primul rand, se continua mesajul din comunicarea inceputa cu campania la sticla verde, cand s-a schimbat ambalajul Tuborg. Spotul e cel putin interesant, bine executat, transmite clar ca esti "Tu si Tuborg", adica recunoaste ca ai personalitate, ca esti un consumator care face ceva pentru ca 'asa vrea' nu pentru ca 'asa trebuie'. Comunicarea Tuborg este personala si incurajeaza sa ne exprimam liber indiferent de ce pasiune are fiecare. Si cu umor fin. Si mult verde. Si fara prejudecati.
Uite ca la acelasi produs (berea) se poate face si altceva. Si aici conceptul creativ este "tampitel" dar nu el ramane in mintea consumatorului, ci mesajul: libertatea, poti sa faci ce vrei, cand vrei, nu e nevoie sa faci parte dintr-un grup sau categorie ca sa te exprimi asa cum simti, sa-ti arati personalitatea. Good job Tuborg:
3 comentarii:
mai e si spotul celalalt. oricum ele sunt continuarea celui cu martin caruia ii placea culoarea verde si mai era ala caruia ii placeau lucrurile care se deschid usor. deci nu e chiar o schimbare de imagine. e mai degraba o chestie coerenta de continuitate. bun oricum. Filip si Fuborg sunt tari de tot!
Cea cu Fuborg este geniala.
Cam singura mai rasarita..restul..deh sa fie la numar.
Da, se continua campania cu Martin, nu e o campanie de imagine noua. Imi place tare spotul, e haios si subtil. Bravo lor!
Trimiteți un comentariu