Nu sunt un consumator de cafea, ba chiar consider ca nu mai e demult ceva fun, e atat de obisnuita si de consumata incat cred ca valoarea expresiei "sa iesim/stam de vorba la o cafea" nu mai are nici o legatura cu placerea in sine de a consuma o cafea buna...
In schimb imi place ideea celor de la Nescafe Dolce Gusto (nu stiu daca se regaseste si pe la noi) care cred ca au observat aceasta traiectorie plata si fara energia specifice unei cafele, si au abordat consumul de cafea dintr-un punct de vedere diferit, atractiv.
"Coffee is not just black" este o campanie de promovare pentru cafeaua Nescafe cu alte arome decat cafeua neagra, totul sub forma de pastile pentru cafetiere. Imi place ideea, abordarea diferita, dinamica, colorata, fresh, sustinuta foarte bine prin ambalaj si slogan "It's great to change every day". Bine zis! Zic!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu