Bine, sa nu intelegem chiar ad-literam ca nu suntem emo...dar urmatoarea reclama este de genul WTF? Cultura japoneza este diferita mult de cea europeana, asta stim deja. Dar sa promovezi un cutter in felul asta e cel putin straniu.
As crede ca e macar o gluma sau un viral (ne)reusit care sa faca un pic de agitatie. Dar totusi, WTF?
Probabil ca acest spot nu ar trece de nici un CNA din lume, dar daca niste copii de scoala il vad pe internet, ce-o sa inteleaga? Cutting is nice and sexy? Aha, urmatorul produs de promovat ar fi...iataganul. lol
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
Daca stai sa te gandesti... nu poti sa-ti tai venele cu un cutter banal. Trebuie sa fie unul cu un "cute design", nu?
Nu cred ca urmeaza iataganul...ar pierde puncte la capitolul ergonomie..pe de alta parte, ar castiga la eficienta :))
:))
deci chiar daca ne taiem venele, conteaza designul!
Trimiteți un comentariu