Cu mai mult sau mai putina atentie urmaresc si ce mai apare nou in materie de branding si logo design. Sincer, in ultimii ani s-au facut progrese frumoase, iar lucrarile sunt din ce in ce mai bune. Au aparut agentii specializate pe asa ceva, si multe din vechile logo-uri importante au trecut prin etape de "modernizare" si rafinare.
In fine, se pot spune multe despre asta. Doar ca, desi intentiile probabil au fost bune, unele lucrari nu ies asa de bine cum ar trebui. Un exemplu ar putea fi urmatorul:
Ovidiu, un brand pentru produse lactate. Nu stiu foarte multe despre aceasta marca, probabil ca e in zona de mainstream (spre low). Ca si ambalaj e destul de onest, probabil ca nu este in evidenta la raft prea mult, ceea ce ar putea fi o problema. Insa si mai mare e problema numelui, pe care doar daca il citesti cu atentie il recunosti corect, Ovidiu. In schimb, la prima impresie 'se vede' macar o litera "W", ceea ce nu cred ca si-au dorit cei care au desenat logoul.
Poate ca nu e o marca prea cunoscuta, incat focusul sa fie pe nume. Probabil ca pretul este cel care atrage insa, dpdv tehnic al desenatorului, nu cred ca asta ar fi trebui sa iasa. Consumatorul petrece putin timp la raft si ia o decizie rapida. Si daca nu intelege ce scrie pe ambalaj, produsul are mai multe sanse sa ramana tot pe raft. Parerea mea!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
imi pare rau sa dezamagesc dar eu am vazut "ovidiu" din prima. si eu sunt si un pic miop :)
e adevarat ca e cam ciudatel fontul ala.
din pacate au un spatiu alb acolo mare cat...mai bine imbogateau un pic fundalul ala "in roambe" si iesea ceva frumos..asta si o asezare "strategica" pe raft :)
eu raman tot la parerea ca fontul e neinspirat...am cercetat putin, si am descoperit 5 ambalaje de iarturi care sunt pe albastru...is too much
Trimiteți un comentariu