De fiecare data inaintea unui competitii sportive importante, "sponsorii" isi arunca armele grele in lupta. Cum mai sunt doar cateva zile pana la Campionatul Mondial de fotbal, razboiul Adidas - Nike se incinge! Fiecare dintre ele lanseaza reclama dupa reclama, dar ultima de la Nike mi se pare de exceptie!
E clar ca super-fotbalistii care apar in spot atrag toate privirile, dar mie imi place mai mult story-ul, care e mult peste povestea unui meci de pe gazon. Te face sa te regasesti in pasiunea unui astfel de fenomen mondial, cum este fotbalul...
Poate ca acum cativa ani, intr-o reclama, Wayne Rooney suta cu sete un gol in vinclu, dar in aceasta reclama face un tackling naucitor la un adversar (din postura golgeterului no. 2 din Premiership). Asta e un mic exemplu ca agentia care a dezvoltat aceasta campanie vrea sa transmita mai mult decat decat (un produs pentru) un joc de fotbal, ci mai mult o stare de spirit, o atitudine de invingator, cum e sa descoperi omul din spatele unui superfotbalist...
PS: La ultimul CM, Puma a "avut" mai multe echipe decat Adidas si Nike la un loc...cantitate sau calitate? Oare pe criza asta ce-o fi mai potrivit?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu