M-am oprit la spotul asta nu ca ar fi o executie de exceptie, ci pentru ca este primul spot la un brand (sa-i zicem) de fructe pe care eu il vad pe la Romanica. Spotul in sine este onest, doar ca acum nu stiu cat de mult poate aduce plusuri in vanzari. Bananele, ca si alte fructe, sunt produse de impuls, pentru nevoia primara de alimentatie, pe care le alegi dupa criterii gen aspect, gust, prospetime, chiar pret si mult prea putin pentru brandul pe care il reprezinta.
Asta nu inseamna ca o reclama TV la nivel national nu ajuta. Ba poate sa dea un imbold sanatos vanzarilor, doar ca, un consumator care vrea sa cumpere banane probabil ca le va cauta pe cele mai coapte si proaspete, si mai putin brandul Dole. Dar la fel de bine poate ca acest nume sa fie mai cautat tocmai pentru ca este primul care vine cu o astfel de comunicare. Adevarul tot piata il va stabili...noi trebuie doar sa consumam...
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
Eu cred ca nevoia de branding e destul de mare si in zona asta. Mai ales ca bananele sunt pentru noi chestii "exotice". Nu avem criteriul tarii de origine la indemana cum facem cu merele sau rosiile de ex. Cred ca spotul e facut la cererea unui importator si nu neaparat de catre producator. Dole e un brand destul de cunoscut si cred ca alaturi de Chiquita reprezinta un fel de segment premium in zona bananelor. Poate ca asta si doresc, o diferentiere si la nivel de pret si au nevoie de un argument. Cine stie ... Vom vedea! :)
Din pacate nu cred ca o sa vedem prea curand niste branduri romanesti la fructele sau legumele autohtone...importam aproape tot...
Trimiteți un comentariu