Hello baieti si fete! Bine ne-am reintalnit si in acest nou an, care sper ca va fi unul la maxim!
S-a simtit vacanta si in ceea ce priveste lucrurile importante din publicitate (din ceea ce am vazut eu), exceptii facand demersurile clasice de Sarbatori (promotii, cadouri, produse de sezon, etc). Cercetand ce s-a mai intamplat in perioada asta am descoperit insa ceva destul de interesant: o actiune neconventionala pentru un produs (nu neaparat de sezon :-P) dar care s-a lipit perfect cu perioada Sarbatorilor de iarna care tocmai a a trecut:
Fotografiile sunt facute in Olanda, iar cutia pentru cadou este inconfundabila: Mini Cooper. Bine gandita actiunea, iar interesul trezit catre public se vede chiar si din prima poza. Ce ar fi de zis: Ca acum Mini Cooper sunt atat de mici incat incap intr-o cutie? Sau ca pretul e asa mic incat sa poti sa faci cadou o astfel de masina?
De fapt, nu. Actiunea de (guerilla) marketing creeaza notorietate in primul rand, surpriza, dar si pozitioneaza brandul (poate mai mult decat produsul) ca pe un cadou perfect pentru cineva drag. Adica ceva ce iti doresti din toata inima...
Ma uitam cu ceva timp in urma la spoturile pentru Dacia Sandero. Colorate si vioaie. Destul de putine argumente de vanzare (cel putin din punctul meu de vedere), baza mai mult pe pretul mic. Cand oare isi va putea crea un public tinta adevarat construit pe brandul respectiv, daca nu are o pozitionare in genul celei de mai sus de la Mini? Aviz amatorilor...
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
Eu, una, nu imi pot imagina un cadou (de Craciun sau nu) mai frumos decat un Mini... E adevarat ca de multe ori ma gandesc ca e o masina cam prea sensibila pentru drumurile din Romania, dar... nici o poveste de dragoste nu e doar usoara...
orice cadou e frumos si bine primit...ca se intampla in RO e alta discutie :)
Trimiteți un comentariu