Cat de putin etica sau de invaziva poate fi o actiune a unei agentii de publicitate?
Tinem cont de: agentie - McCann Erickson, client - Vodafone, actiune - utilizarea hotilor de buzunare 'profesionisti' din Bucuresti pentru a 'insera' un material in buzunarele sau gentile trecatorilor obisnuiti si naivi.
Practic, pentru a semnaliza asigurarea pe care o propune Vodafone pentru furtul telefoanelor, agentia a angajat un numar de hoti de buzunare cu experienta, care nu au furat ci in schimb au pus, in buzunarele, gentile sau locurile in care se tin telefoanele mobile ale oamenilor obisnuiti din Bucuresti, un flyer de prezentare al serviciului de asigurare a telefonului mobil la Vodafone.
Actiunea neconventionala a agentiei este clar inovativa si sugestiva. Sunt convins ca si de mare impact in randul "pagubitilor", a se citi public tinta. Problema ar fi daca s-ar trecut de o anumita limita etica, daca s-a intrat prea mult in spatiul personal al consumatorului final, daca se considera o invazie nedorita a mesajului publicitar.
Sincer cred ca e o metoda buna de atragere a atentiei atat asupra mesajului de marketing cat si asupra problemei reale a hotilor de buzunare, care trebuie sa trezeasca mai multa atentie din partea tuturor. Acum nu stiu daca agentia s-a gandit doar la prima parte...
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu