luni, 18 mai 2009

Izvorul sau advertisingul !?

Apreciez reclama de la apa minerala/plata Dorna din mai multe motive:

1. este un spot deosebit, foarte bine lucrat, expresiv, cu efecte multe si interesante...probabil ca destul de costisitor;
2. pastreaza linia si povestea ultimelor spoturi de la Dorna;
3. arata ca un produs premium, emana energie, vitalitate, prospetime;
4. este la nivelul reclamelor de sub umbrela Coca-Cola;
5. a mutat polul de atentie din aceasta categorie, mai aproape de freshness si (atitudinea de) tinerete, aproape ca si Borsec a urmarit aceeasi linie, iar Izvorul Minunilor a sarit si ea cu o ..poveste intre un el si ea;
6. este genul de reclama pertinenta, care nu te sufoca si peste care nu treci prea usor. Il privesti cu placere. Si apoi la raft esti aproape sigur ce apa vrei sa bei..




PS: cu un ambalaj foarte interesant, dar fara coerenta in comunicare (parerea mea) a fost pana acum si Roua. Insa noile spoturi sunt si ele destul de bune, mai ales dpdv al mesajului transmis si al pozitionarii. Traditia "izvorului" apelor minerale conteaza, dar cand se intalneste cu advertisingul, cine castiga?!

Niciun comentariu: