"Stim ce inseamna sa fii suporter!" este noua campanie de imagine propusa de catre ziarul Prosport. Din spusele ziarului, aceasta actiune se doreste cea mai importanta din istoria presei sportive din RO. Interesant...
Campania va rula şi pe TV, dar va fi susţinută şi pe print şi online. Pasiunea de suporter, 'motivul' campaniei, este ilustrată prin două execuţii TV: un spot pro-Steaua în care vom vedea primul câine stelist (care merge şi cântă Scooter) şi un spot anti-Steaua (în care tatăl îşi învaţă copilul că Steaua este interzisă chiar şi în colinde):
E genul de actiune care imi place. Interes din partea ziarului, implicarea suporterilor, comunicare si pasiune! Ma gandeam de ce este nevoie de asa ceva. Prosport desi se anunta "cel mai citit ziar de sport" duce o lupta crancena cu Gazeta Sporturilor. Gazeta, care desi a intrat ceva mai tarziu in lupta pe piata presei sportive in formatul nou (ea are o existenta de 85 de ani !), are ceva care a dus Prosportul (care s-a infiintat in 1996) la un moment dat pe primul loc: echipa editoriala! Mai nou, cam de 1 an, GSP are si sustinerea postului GspTV, ceea ce face competitia si mai interesanta.
Avem deci o lupta in doi: Prosport (+sport.ro, ProTV) vs Gazeta Sporturilor (+GspTV, Antena1). In mod normal, cel mai mult de castigat ar avea...pasionatul de sport, microbistul sau suporterul in general. Prosport incepe cu aceasta campanie de imagine sa atraga atentia, si mai ales cititorii de partea sa. Dar..stim oare sa fim suporteri daca...nu avem si un sport romanesc pe masura pasiunii?!
Update: e un proiect facut (primul de care aud eu, mai de amploare) facut de 'noua agentie' Arsenoaiei & Matasel (fostii "grei" de la Leo Burnett)...va fi interesant sa vedem cat de bine se descurca pe cont propriu.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu