Asta e o problema a mileniului III pe care nu vreau sa o comentez. Fiecare face ce vrea in fond, depinde de atitudinea, posibilitatile si simtul social de care dispune. In schimb pot sa comentez o reclama care ar fi trebuit sa faca senzatie in pauza comerciala a finalei campionatului de fotbal american NFL, celebrul SuperBowl din weekend-ul care tocmai se apropie.
Ar fi trebuit, pentru ca ea a fost interzisa sa apara pe TV, fiind considerata prea "provocatoare":
Organizatia PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) atrage vedete sa promoveze drepturile pentru protejarea animalelor si a realizat acest spot, incurajand o atitudine pozitiva asupra consumului de produse vegetale.
Interesant, dar reclama este cu o sexualitate abundenta si plina de scene fierbinti. Chiar asa, si oamenii astia care sunt vegetarieni apeleaza la sex in comunicarea lor? E adevarat, "sex sales" dar totusi...n-ar trebui sa atinga mai mult rationalul?
Vegetarieni sau nu, sunt si ei oameni...
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
vegetarienii sunt oameni care nu consuma produse de natura animala, nu vad de ce te-ai astepta sa nu foloseasca "sex"-ul spre a se promova.
Inafara de asta, intentia e de a atrage oameni care NU sunt vegetarieni, deci au conceput ceva care sa se muleze pe profilul mancatorilor de alte fiinte.
Reclama nu mi se pare prea provocatoare ... dar asta poate fi subiectiv.
top [url=http://www.c-online-casino.co.uk/]uk casino[/url] brake the latest [url=http://www.realcazinoz.com/]realcazinoz[/url] manumitted no deposit bonus at the chief [url=http://www.baywatchcasino.com/]unshackle casino games
[/url].
Trimiteți un comentariu