Incet incet s-au infipt in perceptia consumatorilor de reclame si spoof-urile, adica acele reclame parodii ce interpreteaza intr-un mod original si comic un spot la un adevarat brand. Anul trecut s-a remarcat spoof-ul Budai Bier, care parodia o reclama celebra de la Budweiser, si uite asa acest gen de 'comunicare' si-a facut loc si in atentia internautilor de pe la noi.
In cadrul concursului Grand Spoof 2008 organizat de IQAds anul asta s-au inscris mai multe spoof-uri, semn ca editia de anul trecut a avut succes si a trezit un interes mare. Acesta s-a vazut si din parodiile prezentate, mai bine lucrate, cu teme actuale, si cu abordari originale si comice - gen tuica Apolod'or sau creditul de la Zanul Camatar .
Clipurile castigatoare din acest an sunt urmatoarele (echipa de la Budai Bier este si anul asta printre castigatori), care au luat la misto reclamele gen Cava D'oro, Coca-cola sau Banca Transilvania:
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Un comentariu:
ba nu ca oi fi eu prieten cu astia care au facut Budaiu si Apolod'oru (chair sunt) dar sa-mi trag una daca inteleg juriul asta. un spoof tre sa fie la fel ca un spot doar ca parodie. asta care a castigat e scurt metraj de-a dreptul. imi pare rau pentru baietii din iasi ca si anul trecut au luat tot locul 2 desi au avut cea mai mare ascensiune pe youtube. asta e!
Trimiteți un comentariu