In euforia campionatului european de fotbal, a campaniilor si promotiilor la bere sau alte produse de sezon, isi face loc si campanie care mie imi place, pentru ca aduce emotie si ceva din placerea lucrurilor de alta data: Napolact.
E adevarat ca nu sunt foarte familiar cu produsele Napolact, dar imi place ideea campaniei de aducere aminte a placerilor din copilaria noastra, a deliciului produselor "de odinioara". Mi-a placut si campania la inghetata Napoca (cine nu-si aminteste de inghetata copilariei). Campania (facuta de Proganda) rupe un mic ritmul alert al comunicarii majoritatilor brandurilor de azi si reinvie emotia si placerea gusturilor de mult uitate...
Uite si spotul:
Frumos, placut si emotionat. Si mai ales, simplu. Ma gandeam chiar si la o chestie: oare peste 20-25 de ani, campaniile de atunci vor mai fi interesate de emotia si placerea trecutului? Vor aparea in spoturi tinerii "EMO" care incepem sa-i descoperim azi? Sau alte lucruri care ne socheaza si ne fac sa regretam o parte din trecut? Cine stie...dar poate ca peste atatia ani...si publicitatea va fi altfel.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu