Zis si facut. Ieri a fost sarbatorita Ziua Barbatului cu un eveniment special la Bucuresti, concerte, concursuri, baxuri de bere, etc. Foarte frumos pana aici, merita felicitari organizatorii si promotorii acestui concept.
Ce e mai interesant este ca, nu de foarte mult timp, un alt producator de bere (Ursus Breweries) repozitioneaza berea Stejar ca fiind "berea adevarata" care marcheaza "noul teritoriu masculin". Cu alte cuvinte, Stejar merge pe urmele Bergenbier si incearca sa ciupeasca din piata Bergenbier printr-un mesaj asemanator (legat de barbatie si atitudinea masculina), parodiind chiar demersul celor de la InBev :
Acest spot de la berea Stejar a fost precedat de un alt spot care arata concret cum se "marcheaza" teritoriul masculin si care este berea cea mai "adevarata" de pe piata:
Interesanta lupta !!
Un comentariu:
mie mi se pare ca Bergenbier se cam face de caca cu spooful ala cu rotveillerul. arata ca le e frica. chiar daca matasel pretinde ca nu-i facut de ei, eu sunt 100% sigur ca e creatia lor si vor sa arate mai amateur asa. :)
Trimiteți un comentariu