tag:blogger.com,1999:blog-1931024541178874699.post7858082248985769519..comments2023-10-24T10:28:32.061+03:00Comments on another marketing blog: N-ai cu cine!magikciphttp://www.blogger.com/profile/17944966262509992815noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1931024541178874699.post-38681731390877056942008-04-24T15:52:00.000+03:002008-04-24T15:52:00.000+03:00reclama se inscrie in categoria celor pt Unirea..M...reclama se inscrie in categoria celor pt Unirea..Muscatel asta in ceea ce priveste bauturi alcoolice si sucul Adria pt non-alcoolice...adica au ca target lower-class-ul societatii care nu isi permit produse mai scumpe tip premium. Strategia e simpla, ai descris-o chiar tu..si un slogan..parerea mea ca sloganul e totul si se vrea un fel de replica ironico-comico, un umor zeflemitor replica fiind spusa de obicei de "desteptu' grupului"..a se vedea...Ce faci Dorele..ti-ai luat plaja"..sau aici..N-ai cu cine..n-ai cu cine"..intrebi daca se merita promovate asemenea produse..eu zic ..de ce nu?..fiecare e liber sa-si promoveze marfa asa cum stie si vrea..de aceea este o piata libera..Ziceai ceva de tinerii din scoala ca fiind un posibil target..ma indoiesc deoarece nimik din scenariul reclamei nu arata ca s-ar adresa lor si mai mult de atat..sociologic vorbind..tinerii sunt mai degraba atrasi de produse premium din dorinta de a iesi in evidenta cu ceva, de a epata si nu-ti impresionezi prietena cu Adria/ Unirea..etc..right? mai ziceai ceva daca e bine sau nu sa ilustram astfel realitatea romaneasca in contextul UE..well..satul cu birtul, cu politistul comunal,cu replici "inteligente" spuse la un pahar, cu TARAf TV in fiecare casa..este o realitate romaneasca..asta e si n-ai ce-i face..ecartul cultural si numai dintre zona rurala de aici si cea din afara e muuult prea mare..Mai intrebi daca noi "consumatorii in general" ne regasim in astfel de sloganuri..eu cred ca deja faci o greseala cand zici "noi consumatorii in general"...cand vine vb de consumatori..ultimul lucru care trebe facut este sa generalizezi..fiecare consumator e diferit..si tocmai de aceea sunt produse premium ale caror reclame includ femei frumoase, masini scumpe..sloganuri ce trimit la bunul gust..eleganta..style.lux...si produse tip Unirea si Cavo d'oro..pt lower class..cu un slogan neaosh romanesc..in fine..am vb destul..asta a fost opinia si acceptiunea mea:)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1931024541178874699.post-27772010411093146182008-04-23T12:14:00.000+03:002008-04-23T12:14:00.000+03:00pe romaneste e o prosteala..incepe bine si se term...pe romaneste e o prosteala..incepe bine si se termina dezastruos. oricum de apreciat gararea de la inceput omu' le stie in manuirea atelajului.<BR/>Ar trebui totusi sa promovam tineretul mai mult si sa punem accentul pe femeile frumoase si dezbracateAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1931024541178874699.post-29046933608390878982008-04-23T11:48:00.000+03:002008-04-23T11:48:00.000+03:00reclama incepuse bine...dar sfarsitul e enervant r...reclama incepuse bine...dar sfarsitul e enervant rau..Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07251267675548584571noreply@blogger.com